Sådan opretter du din bruger

Se vores vejledning og gennemgang af hvordan du opretter dig som bruger. Med din egen bruger kan du selv oprette og redigere egne begivenheder.
Link til brugeroprettelse finder du her (Åbner i nyt vindue)

Sådan gør du:

Følg nedenstående guide med skærmbilleder og tekst for at oprette dig som bruger.

E-mail

Indtast din e-mailadresse fx navn@gmail.com.

Ønsket kodeord

Indtast dit ønskede kodeord. Du kan med fordel vælge et kodeord over 8 tegn bestående af store og små bogstaver, tal og symboler. Husk at gem dit kodeord et sikkert sted.

Beskriv kort hvorfor du ønsker en bruger

Skriv en kort begrundelse for, hvorfor du ønsker en bruger til at oprette og rette begivenheder på sonderborg.dk fx ”Jeg opretter og vedligeholder begivenheder for spejderne i Nybøl.”.

Brugerbetingelser

Sæt flueben ud for ”Brugerbetingelser” for at acceptere Sønderborg Kommunes betingelser for at oprette en bruger.

Indsend

Opret din bruger ved at trykke/klikke på ”Indsend”. Herefter modtager vi din forespørgsel, og behandler den i løbet af den næstkommende hverdag.

Hvis du har brug for hjælp til at oprette begivenheder, kan du se vores guide ”Sådan opretter du din begivenhed”.